Przywiązanie klientów do swojej marki nie zawsze jest łatwym zadaniem. Na rynku istnieje bowiem spora konkurencja, niezależnie od branży. Warto więc się czymś wyróżnić, oczywiście w pozytywnym sensie. Świetne rozwiązanie stanowią chociażby prezenty firmowe. Ich zakup nie wiąże się z wysokimi kosztami, a często stają się jedną z głównych przyczyn sukcesu. Należy jednak wybierać odpowiednie upominki.
Coś, co ma się zawsze przy sobie
Przede wszystkim warto zainwestować w promujące firmę notesy reklamowe. Spora część osób używa ich bowiem na co dzień, w celu zapisywania istotnych informacji. Za każdym razem, gdy klient wyjmie taki upominek, to zobaczy nazwę marki, tak samo jak osoby obok niego. Świetne rozwiązanie stanowią modele mieszczące się w dużej kieszeni, gdyż łatwo się je przechowuje, a ponadto ich zakup nie wiąże się z dużymi kosztami. Logo powinno być duże i doskonale widoczne – taki efekt można uzyskać poprzez zdecydowanie się na druk w kolorze. Najpopularniejsze są notesy klejone, gdyż najwygodniej się je przechowuje, aczkolwiek niektóre firmy decydują się także na egzemplarze spiralowane, gdyż prezentują się bardziej elegancko. Można też zakupić obie opcje naraz, aby dać klientom większy wybór. Wtedy każdy wybierze upominek najodpowiedniejszy dla siebie.
Widoczne logo każdego dnia
Należy pomyśleć także o tym, jakich jeszcze przedmiotów klienci używają na co dzień. Są to chociażby kalendarze. Przeważnie wiesza się je w jakimś dobrze widocznym punkcie w domu lub w firmie, aby móc codziennie aktualizować datę. Największą popularnością cieszą się te trójdzielne, umożliwiające kontrolowanie nie tylko bieżącego miesiąca, ale również poprzedniego i przyszłego. Istotna jest ich jakość, gdyż powinny wytrzymać cały rok bez mocno widocznych śladów użytkowania.
Kalendarz posiada ponadto funkcję ozdobną. Najlepiej, aby był kolorowy i atrakcyjnie się prezentował. Może przedstawiać nie tylko logo firmy, ale też na przykład zdjęcie jej siedziby lub produktów, jakie posiada w ofercie. Dzięki temu jeszcze bardziej przyciągnie do siebie wzrok i zachęci klienta do zakupów. Warto zawrzeć w nim również dane kontaktowe, w tym telefon i adres firmy, na przykład u dołu ostatniej strony.
Praktyczne zastosowanie kluczem do sukcesu
Niemalże każdy zaczyna swój dzień od czegoś ciepłego do picia, chociażby kawy, herbaty, czy też naparu ziołowego. Dlatego właśnie tak dużym zainteresowaniem cieszą się kubki reklamowe. Są używane praktycznie codziennie i pozwalają skojarzyć logo firmy z czymś przyjemnym, w tym wypadku z ulubionym napojem. Można na nich umieścić nie tylko nazwę, ale również logo przedsiębiorstwa, zachęcające do zakupów zdjęcia, czy też zabawne napisy. To dosyć trwały upominek. Jeżeli przypadkowo nie zbije się kubka, potrafi on służyć przez wiele lat. Można zamówić kilka różnych modeli, aby klient miał możliwość wybrać taki, jaki najbardziej mu się podoba. Najpopularniejsze są egzemplarze wykonane z ceramiki, gdyż łączą niską cenę z zadowalającą jakością.